پوزش

 اعلام میدارد یک فرد بی شعور(پسر عموم!)به وبلاگ بنده تجاوز نموده و اقدام به گذاشتن یک پست مبتذل و ضد اسلامی و غیر انسانی نموده است فردا حسابش را کف دستش میگذارم و از شما پوزش میخواهم! مخصوصا از دختران که با شکیبایی قضاوت زود هنگام نکرده و فحش کشمان نکردند!


این آپ خیلی زیاد است!!!!!!

میخواستم یه اپ بلند بکنم که تهش بگم آیپد دارم دیدم حالش نیست

ایها الناس من آیپد 2 دارم !

زندگی من!!!

سلام

اومدم بگم که چقد عوض شدم این چند وقته

ساده بگم از اون پسر مثبت درس خون تبدیل شدم به یه پسر منفی به تمام معنا

مثال1:دیگه تو مدرسه نماز نمیرم تو دستشویی قایم میشم با بر و بچ!!!

مثال2:درس مرس هیچی تو خونه که خوابیم تو کلاسم نمیزارن بخوابیم برا همین یه کار جدید اختراع کردیم آی پاد زیر میز fruit ninja بازی میکنیم معلمامونم اسکلن نمیفهمن!!!!

مثال 3:فیس بوک ثبت نام کردم

مثال4:عصر تو چار باغ بالا و خاقانی خر گشت میزنیم بچه ها تیکه میندازن منم نیگاشون میکنم

هی شماره میدن منم که اصن با نامحرما کاری ندارم که! امروز تو گل وازه تکلیف پرورشی داشتیم میخوندیم نوشته بود گرفتن دوست دختر حرام است نمیدونم چرا همه به من نگاه میکردن!!!

مثال5:دیگه شجریان گوش نمیدم! متال گوش میدم آهنگ خارجی گوش میدم آهنگ غیر اسلامی و...

مثال6:فیس بوک ثبت نام کردم!!

خوب به نطرتون من منفی شدم؟!

فکر نکنما !!!


دانلوت:evanesence__my immortals

این یه آهنگ خیلی قشنگه و آروم از گروه متال اوان سنس ولی نترسید این یکی پاپه

من اینو موقعی که میخوام آروم شم گوش میدم خیلی قشنگ پیشنهاد میکنم دانلود کنید

این پوسترش

اینم لینک پیکو فایل

اینم لینک چار شیر

امیدوارم خوشتون بیاد چون آهنگاش خیلی سلیقه اییه

بای





بازگشت

سلام!

همگی خوبند

من دوباره برگشتم نه به خدا این دفعه دیگه قول میدم بابا دلم پکید انقدر هیچ جا درد و دل نکردم

تو این وقت خیلی فکرا کردم که میخواستم بگم ولی راستشو بخواین هیچکدومش یادم نیست

ولی یه فکری کردم میخوام فایلیایی که خیلی دوست دارم و زندگیمو عوض کرده مثل یه آهنگ فیلم موزیک ویدیو و... رو بزارم برا دانلود فقط بگین اینکارو بکنم یا نه با تشکر امیدوارم دیگه بعضیا کامپوتر رو نبرن!