چرا اینترنت؟؟؟؟؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ممنونیت

رضا جون دوست داریم  

رضا جون دوست داریم 

رضا جون دوست داریم 

خیلی خیلی دوست داریم 

شاعر:مرلین-پسر تنها 

 

سلااااااااااااااااااام 

این پست مخصوص رضا(رضای ایستاده رو میگم که میخواد بترکونه نه مینیماله)دوست عزیزم است که با دادن این هدر بالایی به ما کمک کرد که قالب جالبی داشته باشیم ممنون ازش 

 

برای رضا نوشت:رضای عزیز به دلیل گنده بودن عکس جا نشد بالای اون قالب به هر حال شرمنده که کدی که دادی رو نزاشتم 

ولی بدلیل اینکه یه چیزای از اچ تی ام ال میدونم این قالب درست کردم به هر حال ممنون وری ماچ 

 بعدا یه هدیه ی خوب حتما برات میزارم  

 

 

خبر مهم

اینجناب اعلام میدارد که به دلیل نزدیک شدن به مدرسه ها ممکن است کمی رو به دیوانگی و خلی برود 

کسایی که وبلاگ قبلیمو دیدن میدونن 

خلاصه اینکه پست های بعدی رو زیاد جدی نگیرید  

ممنون از همکاری که تا حالا داشتید 

مدیریت خیلی خیلی محترم

بی فرهنگا

آدم تا دو دقیقه میخواد تو اینترنت بگرده به انحراف کشیده میشه   

 

بابا سرچ میکنی عکس همه ی عکسایی که میاد بالا ی 18 ساله 

 

والا چیه منحرفا 

 

اعصابم نداریم اصن 

---------------------------- 

هر شخصی که بتواند یک هدر زیبا برای این وبلاگ ما جور کند 

یه جایزه ی عالی پیش من داره

آب را گل نکنید(۱)

آب را گل نکنید 

مگه مرض دارید خوب

gym

وای نه نه وای نه نه 

دارم میمیرم از تارموم تا نوک انگشت پام درد میکنه 

فرضشو بکنین من رفتم باشگاه 

دارم میمیرم 

عضله هام درد میکنه (البته اگه چیزی مونده باشه) 

یارو جلسه اول فرستاد از این دستگاه ها که هی باید زور بزنی بعد یه وزنه از اون ور بلند میشه 

دیشب خوابم نبرد 

از درد 

دیگه عصبانی نیستم اصن 

چون مردم