خوب که چی؟؟؟؟؟

سلام  

همه خوبین؟ منظورم کسایی هستن که موندن 

گله مندم این چه وعضشه  رضا وایساده که وبلاگشو داد به یکی از این پسر خجسته ها خانوم کلاخه هم که اصن رفت رسولم که...خدا!!! 

ولی بازم خوبه بعضی ها موندن اونم چه موندنی والا 

 عسل خانوم که هی میاد گرد گیری  

سعیده خانوم که زده تو کار فلسفه متنای آی کیو بالا مینویسه

آقایپشکو(هیچوقت یاد نمیگیرم این اسمو تلفظ کنم) هم که دیگه از کنکور نمیگه زده تو کار سیاست بره زندان  

رضا مینیمال دیگه از اون اپا که ۳روز طول میکشیه بخونیش نمیزاره

ولی بعضی ها هیچ تغییری نکردن 

مثلا پری خانوم هنوز داره از اون حرفایی میزنه که من خوشم میاد از مضررات درس کتاب و مدرسه 

یا مثلا امین که هنوز نیازمند یاری سبزمونه(اگه یکی از نزدیکات فوت نکرده بود یه صفحه حرف داشتم که دربارت بزنم بدون خدا بیامرز نجاتت داد) 

یا مثلا گیس گلابتون خانوم که هنوز پشت سر همکاراش حرف میزنه 

یا خانم روانشناس که هنوزم متن مینویسه ما فقط عکساشو میبینیم میدونید چرا چون مخمون متنه رو نمیکشه  

 

وبلاخره گوگل دیگه وقتی سرچ میکنی اون نتیجه های هلو رو نمیاره برات 

 

خلاصه که دلم گرفته اساسی 

پ ن :رسول دلم برا کم محلی هات تنگ شده کجایی 

پ ن :رضا (ایستاده)دلم برا مسخره کردنات تنگ شده حد اقل صبر نکردی جایزتو بدم 

پ ن :خانوم کلاخه دلم برا گجت های سرکاریت تنگ شده یادته اون رو. با امین مهمونتون کردم وبلاگم کامنت دونی رو ترکوندیم 

 

کجایین کجایین من دوستا به این خوبی رو کجا پیدا کنم

حالا خوبه شما ها هم هستید اگر نه من الان هیچ دوست خوبی نداشتم  

من برگشتم امیدوارم دوباره اینترنت نره 

  

هرکس رمز نداره دوباره بگه که بهش بدم ببخشید